top of page
Crystal Rocks

Maak ruimte voor positieve energie

Ruimte maken voor positieve energie, betekent jezelf ontdoen van alles wat jou en je gezin niet meer dient. Haal letterlijk de bezem door je bezittingen en door je woning. Wat zal dat goed voelen! 

Jij bent klaar voor een opgeruimd huis! Een huis waar alles een vaste plaats heeft, waar iedereen weet waar alles staat (en dus een steentje bijdraagt), waar de kasten niet uitpuilen, waar je niet je nek breekt over de schoenen in de hal, waar deuren 'normaal' open kunnen. Je zult nooit iets duurzaams neer kunnen zetten, als je je niet ontdoet van wat jou niet meer dient. Overtollige spullen en rommel wegen op je. En nee, ik ben niet voor een steriele omgeving, waar niets kan en mag. Juist niet! Er moet ook geleefd worden, rommel gemaakt kunnen worden, gespeeld kunnen worden. Maar wel met de juiste basis, mét voldoende opbergruimte en alleen maar spullen waar je écht blij van wordt!

 

In dit zeven weken traject begeleid in je bij het opruimen, ordenen, tentoonstellen van je bezittingen en de (energetische) reiniging van de ruimte. Je krijgt de effectieve 'happy home'-methode om de verschillende werkzaamheden aan te pakken. We gaan eerst inventariseren. Aan de hand van ons gesprek maak ik een adviesrapport. En daarna gaan jullie aan de slag met een planning. Je gaat dus ook echt DOEN!

 

  • Ruimte maken voor positieve energie wordt letterlijk gedaan door afscheid te nemen van wat je niet meer dient. Door kritisch te kijken naar bezittingen. Wat blijft, wat laat je gaan. 

  • Naast het opruimen kijken we naar het efficiënt opbergen van de bezittingen die mogen blijven. Dit doen we op een manier die gemakkelijk bij te houden is door het hele gezin. Geen excuses meer om niet mee te helpen opruimen. 

  • Na het opbergen komt de reiniging van de ruimte aan bod. Je gaat het laatste beetje oude energie de deur wijzen door een deap cleanse van je ruimte. Dit door letterlijk de ruimte(s) te reinigen, frisse lucht binnen te laten, alles spik en span. Ik begeleid je ook bij een energetisch reiniging als er interesse voor is. Een energetische reiniging wordt bijvoorbeeld gedaan door het branden van kruiden.

  • Als laatste stap zorgen we ervoor dat je mooiste bezittingen of bezittingen met emotionele waarde een ereplaats krijgen in je woning.  

Zeg jij JA tegen:

Bewustwording 

Om bewustwording te creëren moet er kritisch worden gekeken naar de huidige situatie. We gaan de diepte in. We kijken naar de werkzaamheden, maar ook de achterliggende patronen. Om een duurzame verandering te kunnen bewerkstelligen is bewustwording nodig.

Het doen!

Je krijgt vijf weken begeleiding met iedere week een call, om ervoor te zorgen dat je echt gaat doen! Aan de hand van de gemaakte planning, gaan jullie stap voor stap de werkzaamheden afronden. Resultaat: Een opgeruimd en frisse woning! High vibes only!

Duurzame oplossingen om je huis opgeruimd te houden. 

Je krijgt effectieve oplossingen en een efficiënte methode aangereikt om het opruimen te vergemakkelijken. Op deze manier wordt het opruimen én opgeruimd houden van je woning easy breazy. 

Een huishouden waar iedereen een steentje bijdraagt. 

Door ervoor te zorgen dat het hele gezin (mits de leeftijd het toelaat) wordt betrokken bij dit proces, weet iedereen hoe je op een efficiënte manier moet opruimen. De betrokkenheid zorgt voor medeverantwoordelijkheid, zodat iedereen zijn of haar steentje met trots kan bijdragen. En bovendien, als alles een vaste plek heeft, is opruimen geen lastige taak.

Waardering en respect voor je bezittingen. 

Dit proces zorgt ervoor dat je waardering en respect krijgt voor je bezittingen. Je wordt bewust van de hoeveelheid spullen die je hebt, de spullen waar je écht van houdt, de spullen die op je wegen en losgelaten mogen worden. Je gaat op een hele andere manier leren kijken naar je bezittingen. Je gaat leren dat spullen een eigen energie hebben en dat ze met respect behandeld moeten worden.  

Zelfvertrouwen en rust.

Doordat je eindelijk gaat aanpakken zal je zelfvertrouwen groeien. Niet meer uitstellen, maar afspraken maken en doen! De afspraken en planning zorgen voor rust. Niet alles meer in je hoofd laten rondspoken, maar op papier en gaan! 

ShotbySheena_BB_Raamdonksveer (47).jpg

Laten we samenwerken.

Ben jij klaar met excuses? Je bent 'ready to go'! Eindelijk die ellenlange to do lists afwerken. Inventariseren, plannen en gaan! Op naar het opgeruimde huis dat je altijd wilde. Zonder dat je het alleen aan moet pakken. Alle gezinsleden zullen meehelpen en ik fungeer als stok achter de deur. Van rommeltje naar opgeruimde oase!

Betaal nu het speciale kennismakingstarief, beperkt geldig.

Je krijgt nergens zoveel begeleiding!

Maar liefst zeven weken lang een stok achter de deur. Krijg eindelijk de werkzaamheden gedaan!

Ben jij klaar voor een heerlijk opgeruimd huis? Wat moet het fijn voelen om eindelijk aan de slag te kunnen! Zorg weer voor rust binnen je gezin en boek vandaag nog tegen het speciale tarief. 

€499,00

Inhoud

Intake

Na de intake plannen we het bezoek aan huis in. Zie ook mijn werkgebied onder 'Praktische informatie'.

 

Vragenlijsten

In dezelfde week stuur ik vragenlijsten door om mijn werk zo goed mogelijk voor te kunnen bereiden. In deze vragenlijsten staan zowel persoonlijke vragen, als vragen gericht op jullie woning. Er zijn vragenlijsten voor kinderen en volwassenen. De vragenlijst bevat zo'n dertig vragen. Het is zaak dat alle gezinsleden (mits de leeftijd het toelaat) deze lijsten invult. Ook vraag ik om foto's van de ruimte(s) die je aan wilt pakken.

 

Bezoek aan huis

Tijdens het bezoek aan jullie woning nemen we eerst de vragenlijsten door. Daarna bekijken we de hele woning voor algemene tips. Ik zie de woning als één systeem, dus vind ik het belangrijk om alle ruimtes te zien.

 

Adviesrapport

Op basis van mijn diepgaande vragenlijsten en uitgebreid bezoek aan jullie woning, wordt een adviesrapport opgemaakt met daarin: Het profiel van de bewoners, een inventarisatie van de opruimwerkzaamheden en algemeen advies over alles wat je kunt doen om je interieur te laten aansluiten op jullie dromen, wensen en doelen. Daarnaast ontvang je dé methode om een 'happy home' te creëren met o.a. alle tips en tricks m.b.t. opruimen, opbergen en tentoonstellen. 

Begeleiding

Jullie krijgen alle tools in handen om jullie woning om te toveren tot een opgeruimde oase. Jullie maken zelf een realistische planning en gaan met mijn intensieve begeleiding aan de slag! 

Planning 

Week 1 Vragenlijsten / bezoek aan huis plannen

Week 2 Bezoek aan huis / inventarisatie werkzaamheden / adviesrapport

Week 3 Planning / opruimen

Week 4 Opruimen

Week 5 Ordenen / opbergen

Week 6 Fysieke / energetisch schoonmaak / reiniging

Week 7 Tentoonstellen lievelingsspullen

Week 8 Uitloop / afronding / evaluatie

De definitieve planning kan afwijken. Dit is een leidraad. 

 

Inclusief

  • Samen inventariseren, bezoek aan huis van ongeveer twee tot drie uur.  

  • Adviesrapport gebaseerd op het bezoek aan huis, PDF via mail.

  • Dé methode om een 'happy home' te creëren. PDF via mail.

  • Samen jullie planning doornemen voor vijf weken. Videocall van één uur.  

  • Vanaf week drie, iedere week een videocall van een half uur om de voortgang door te spreken.

  • Zeven weken lang begeleiding via mail. Je krijg binnen 24 uur antwoord. 

Praktische informatie en algemene voorwaarden 

Als je een boeking maakt ga je akkoord met de praktische informatie en de algemene voorwaarden.

Klik hier voor de algemene voorwaarden.

Klik hier voor de praktische informatie.

Boek vandaag nog tegen

het speciale kennismakingstarief

 

€499,00 *

* Betaling in twee termijnen mogelijk.

2 x €260,00

Ja maar....

Ik kan het zelf...

Ik moet het nog even overleggen...

Het is toch weer een investering...

Wat een commitment...

En wat dan? Als je het niet doet?

Dan gebeurt er niets...

Het is (nog) niet gelukt, dus wanneer dan wel? 

De tijd gaat al zo snel. Zonde om niet jezelf en je gezin die rust te gunnen. 

Ja zeker, je zult moeten investeren. Dat doe je om eindelijk resultaat te behalen. Om effectief aan de slag te gaan en te gaan DOEN!

En even onder ons, wat is een paar honderd euro, als je kijkt naar het woonplezier van je gezin? 

bottom of page